AutoRenault Megane Renault Sport (Megane RS)

Renault Megane Renault Sport (Megane RS)

În 2009, în celebrul salon auto din Geneva, a fost prezentată o noutate răsunătoare: Renault Megane Renault Sport (Megane RS). Aceasta a încântat fanii confortului şi vitezei, făcând faţă cerinţelor celor mai exigenţi clienţi. Când pe piaţă a debutat a treia generaţie a modelului Renault Megane, momentul în care marca franceză va începe vânzarea versiunii sport RS, a devenit doar o chestiune de timp. Şi iată că a venit acest moment. Mai agresivă şi mai puternică decât a fost vreodată, o maşina civilă cu influenţe sport. În multe publicaţii modelul RS a fost numit „Hot hatch” ceea ce nu este surprinzător. În mod deliberat design-ul sport şi performanţa înaltă face această maşină foarte interesantă pentru iubitorii de autovehicule care ştiu sensul adevărat al hatch-urilor.
Urmează caracteristicile tehnice: noul Megane RS, la momentul intrării pe piaţă va fi prezentat în două şasiuri: Sport – care oferă plăcerea de a conduce în viaţa cotidiană; Cup – asigură realizări excelente în timpul plimbărilor pe pista de curse. Maşina este echipată cu un motor de benzină de 2,0 l Turbo, care produce 250 CP şi un cuplu maxim de 340 Nm, dar chiar şi cu o astfel de putere, sunetul motorului nu este auzit în salon. Noul Megane RS utilizează modelul de construcţie Megane R26.R. Acesta este echipat cu suspensie din faţă cu pivot independent şi cea din spate foarte elastică. Axa este fabricată din profil închis, care reduce greutatea acesteia, menţinând rigiditatea dorită. Are versiunea sportivă a transmisiei manuale cu şase trepte de viteză. Noua cutie de viteze asigură o utilizare mai bună a potenţialului motorului. Acceleraţia de la 0 la 100 km pe oră se produce în 6,1 s, iar 1000 m – timp de 25,7s. Renault Megane RS se pot mândri cu cel mai mic consum mixt de combustibil din categoria sa, care se ridică la 8,4 l/100 km, care permite limitarea emisiilor de CO2 la nivelul de 195 g / km. De asemenea, viitorii proprietari pot aprecia şi prestaţia servodirecţiei electrice, modificată de către departamentul Renault Sport, cu o treaptă de transmitere mai scurtă.

Trebuie sa menţionăm sistemul foarte puternic de frânare „Brembo” şi opt airbag-uri. Noul Megane RS îşi păstrează caracteristicile stilistice ale noului Megane Coupe, îmbogăţit cu unele accente sportive. Silueta rotunjită, dinamică al versiunii coupe, subliniază elementele sport împrumutate. Acestea redau un aspect categoric: aripi extinse şi jante impresionante cu diametrul de 18 sau 19 inch, bara din faţă cu grilă largă integrată, difuzor şi spoiler, care pun în evidenţă caracterul sportiv, la fel ca şi luminile de zi cu LED integrate în bara din faţă. Salonul, de asemenea, are stil sport. Culoarea grafit întunecată scoate in evidenţă liniile de culoare „galben Sport” de pe ceas şi volan. Stilul sport adaugă accente de culoare suplimentare sub forma centurilor de siguranţă galbene şi a elementelor de aceeaşi culoare de pe schimbătorul de viteze.

Noul Megane RS dispune de sistemul Renault Sport Dynamic Management, un dispozitiv care permite şoferului să aleagă nivelul de suport electronic al maşinii. Sistemul permite un anumit derapaj al roţilor, implicîndu-se doar la trecerea limitei prestabilite de derapare. Pedala de acceleraţie modificată permite motorului să răspundă rapid. Actualizări: sistemul Renault Sport Monitor – unic pentru această categorie de maşini – dispozitiv util şi eficient care facilitează conducerea maşinii sport, emiţând informaţii despre parametrii maşinii, în timp real. Putem afla informaţii privind acceleraţia transversală şi longitudinală, cuplul motorului, presiunea din turbină sau asupra frânelor.

În Europa, modelul Renault Megane Sport actualizat trebuie să apară în toamnă, iar în Rusia, până la sfârşitul acestui an.
Deci, să tragem concliziile: motor – turbo „fiară”, o suspensie îmbunătăţită, cutie de viteze ascultătoare, cele mai puternice frâni „Brembo”, scaune superconfortabile elegant gravate Renault Sport si consumul redus de combustibil, este o listă scurtă a beneficiilor acestei maşini. Merită să vă gândiţi ….

Latest news

Выбор SUV шин 215/65 R16 с учетом условий использования

Подбор покрышек для кроссовера является решающим фактором, влияющим на производительность и долговечность автомобиля. Размер 215/65 R16 часто рекомендуется для...

Забота о вашем автомобиле: неотъемлемая необходимость технического обслуживания

Собственность автомобиля является важным этапом в жизни каждого человека. Это приносит ощущение свободы и независимости, позволяя нам пересекать горизонты...

Шины Viatti в anvelope.md

Не так часто в мире шин успешно «выстреливает» абсолютно новый бренд. Созданная десять лет назад марка Viatti совершила этот...

Аккумуляторы в Master LUX

Хороший аккумулятор обеспечивает надежное и долгое зажигание и работу многих других систем автомобиля. Он защитит автовладельца от неприятных неожиданностей,...

Must read

Rolete și porți secționale: specificul pieței din Moldova

Lumea modernă, inclusiv a noastră – din spațiul moldovenesc,...

Omtek: Oferim calitate, fiabilitate și maxime posibilități

O casă nu prea mare, cu doua etaje, situata...

You might also likeRELATED
Recommended to you