Expert
Moldova
Internet
Util Imobiliare Business Interviuri Electronică Tehnologie Internet

Fitness: programe cardio şi antrenamente periodice

28.09.2009, 15:35
Programele cardio şi antrenamentele periodice, în cursul cărora este dezvoltată rezistenţa nu doar a unor grupuri musculare, ci a întregului organism, constituie una dintre cele mai populare tendinţe ale fitness-ului. Aceste exerciţii îmbunătăţesc activitatea sistemului cardiovascular şi dezvoltă sistemul respirator: sângele este îmbogăţit cu oxigen, muşchii devin mai rezistenţi, iar procesele metabolice se accelerează (contribuind astfel la pierderea kilogramelor în plus).

Obţinerea rezultatelor enumerate mai sus poate fi atinsă datorită antrenamentelor prezentate în continuare.

Interval

Această metodă implică o serie de exerciţii repetitive cu pauze scurte între ele. De exemplu, timp de cincisprezece minute veţi face un anumit exerciţiu, antrenarea abdomenului sau ridicarea greutăţilor, şi după asta, cinci minute veţi face exerciţii relaxare. Chiar dacă intervalul de timp este relativ scurt, totul este un repaos, pe perioada căruia muşchii se vor restabili.

Aceste exersări sunt însoţite de pierderea caloriilor, aşa cum muşchii sunt bine încordaţi. Acest tip de antrenament combină dezvoltarea corpului şi spiritului, fapt ce implică auto-control şi un nivel de concentraţie sporit.

Yoga

Practica yoga nu este inferioară din punct de vedere al popularităţii exerciţiului anterior. Yoga reprezintă o practică venită din est şi care, într-o perioadă relativ scurtă, a impresionat inimile multor oameni. Ea ajută la combaterea stresului şi promovează principiile unei vieţi fericite. În afară de aceasta, exerciţiile yoga în mod semnificativ îmbunătăţesc flexibilitatea şi dezvoltă rezistenţa musculară, iar meditaţiile şi tehnicile speciale de respiraţie ajută să vă relaxaţi în viaţa cotidiană.

Menţionăm, că practicarea yoga este posibilă la orice vârstă.

Pilates

Autorul acestui complex de exerciţii răspândit în întreaga lume este Joseph Pilates.

Exerciţii incluse în acest tip de antrenament contribuie la reabilitare după diverse leziuni. Metoda Pilates promovează flexibilitatea şi mobilitatea, măreşte rezistenţa, îmbunătăţeşte tonusul muscular şi consolidează muşchii care susţin coloanei vertebrale.

Callanetics

Acesta reprezintă un set de exerciţii statico-dinamice alternative, care dezvoltă plasticitatea, îmbunătăţeşte flexibilitatea şi forţează muşchii interni. Callanetics este potrivit pentru cei care vor să scape de kilogramele în plus şi să ridice tonusul muscular.

Exerciţiile de întindere

Acest set de exerciţii contribuie la îmbunătăţirea elasticităţii musculare şi a mobilităţii în ansamblu. Exerciţiile de întindere îmbunătăţesc starea generală a organismului, şi de asemenea contribuie la formarea poziţiei corecte a coloanei vertebrale.

Flex 

Flex reprezintă combină exerciţiile descrise mai sus, prin urmare acest tip de antrenament îmbunătăţeşte tonusul muscular, dezvoltă plasticitatea, creşte flexibilitatea şi coordonarea mişcărilor. Flex va contribui la formarea unei siluete perfecte.

Body ballet

Acest set de exerciţii se compune din efectuarea unor mişcări de dans elementar, precum şi diferite exerciţii de întindere, în acest mod antrenând bine muşchii picioarelor. Body ballet este ideal pentru tinerele care doresc să-şi menţină o siluetă perfectă şi să înveţe să danseze.

Înainte de alegerea programei cardio, consultaţi-vă cu un antrenor. Vă recomandăm să nu vă antrenaţi după un singur program, ci să combinaţi două sau trei tipuri de exerciţii.
 

Adaugă în blog

Pentru a posta acest material, copiaţi codul de mai jos în blogul dvs.

Cod pentru publicare

Cum va arăta pe blog:

Totul.md
Fitness: programe cardio şi antrenamente periodice
Fitness: programe cardio şi antrenamente periodice
Programele cardio şi antrenamentele periodice, în cursul cărora este dezvoltată rezistenţa nu doar a unor grupuri musculare, ci a întregului organism, constituie una...
28.09.2009

Alte articole de expert





Comentarii
19.06.2012, 15:28
Autor: Blaze
Абсолютно глупо и абсурдно ставить на один уровень реабилитационные программы, такие как йога, пилатес и (внимание!) СТРЕТЧИНГ (это что вообще за чушь?!) и кардио программами, как интервал! И них абсолютно разные цели, подходы, а соответственно и результаты.
Adaugă comentariu

Comentează

Vă rugăm introduceţi numele de utilizator (email) şi parola.
Dacă nu sunteţi încă înregistrat pe Totul.md, atunci ar trebui să vă înregistraţi-vă pe site.
Email-ul Dvs:
Parolă:
Comentariu
 



Totul Info
Studiază Totul
Tools
Alte Pagini

Trimite link unui prieten
ro
1