Serviciile publicitare propuse de portalul

Oferta noastră constă în înregistrarea companiei Dvs în baza noastră de date, pentru a beneficia de clienţii interesaţi de serviciile pe care le prestaţi sau produsele pe care le comercializaţi. Aveţi la dispoziţie următoarele pachete:

Avantaje:

– Un flux continuu de vizitatori ce sunt în căutare de produse şi servicii;
– Expunerea corectă şi actuală a informaţiei despre compania dvs în rusă, română şi engleză;
– Afişarea produselor şi serviciilor dvs ce pot fi comparate cu celelalte prezente pe Totul.md;
– Publicarea posturilor vacante şi atragerea specialiştilor de care aveţi nevoie;
– Publicarea ştirilor legate de companie, informând astfel audienţa largă despre schimbările şi noutăţile dvs;
– Postarea adreselor şi datelor de contact a tuturor filialelor dvs;
– Prezentarea vizuală a companiei printr-un videoclip şi fotogaleri;
– Afişarea datelor dvs în rezultatele de pe www.totul.md şi www.tot.md;
– Contact direct cu utilizatorii portalului nostru prin mesajele ce vi le pot trimite de pe site;
– Vă sporiţi şi menţineţi imaginea companiei dvs pe piaţă;
– Obţineţi maximum rezultate din banii investiţi şi tot timpul sunteţi la curent şi în control asupra contului dvs prin statistica vizualizărilor ce vă este permanent la dispoziţie;
– Noi servicii vor fi adăugate pe măsura implementării de noi module fără nici un cost adăugător pentru dvs;
– Avantajele pentru accesul la celelalte rubrici ale site-ului

Datele noastre de contact:

E-mail: info@totul.md

Tel: +373 22 844664; +373 68 549509

Portalul informativ de căutare Totul.md propune publicitate media, care acționează în favoarea imaginii brand-ului Dvs. Bannerele portalului reprezintă cele mai semnificative modalități de promovare, care pot atrage atenţia utilizatorilor şi pot mări eficienţa promovării companiei.

Cu ajutorul publicității prin bannere, se poate creşte gradul de recunoaştere a brandului sau a mărcii comerciale, se poate contribui la apariția cererii, la informarea audienței despre produsul sau serviciul prestat de către companie.

Bannerele sunt amplasate pe paginile portalului, ceea ce vă permite să alegeți paginile care vor atrage publicul-țintă, datorită faptului că conţinutul acestor pagini poartă un caracter tematic.

Pentru a mări nivelul de informare şi direcţionare a publicului, Dvs. puteţi folosi următoarele tipuri de publicitate prin bannere: geo-targeting, limita de afișări pe utilizator unic, targeting spre paginile tematice.

Comanda                       Dimensiuni, pixeli                    Preţ, CPM
pina la 5 000                   728×90, 300х250                      17,00 lei
5 001 – 10 000                728×90, 300х250                      15,00 lei
10 001 – 15 000              728×90, 300х250                      13,00 lei
peste 15 000                   728×90, 300х250                      11,00 lei

*elaborarea a două bannere gratis
1 CPM = 1000 afişări

Prețul include TVA 20%

Acoperirea publicului este măsurată conform limitei pe utilizator unic, pe perioada desfășurării campaniei publicitare. Cantitatea recomandată de afișări pe utilizator constituie de la 3 până la 7 afișări pe durata campaniei publicitare.
Formaturi acceptate: *. swf, *. gif, *. jpg; Utilizarea dimensiunilor non-standard se efectuează cu un cost suplimentar de 25% -50%
Materialul publicitar trebuie să fie conform legislaţiei în vigoare a Republicii Moldova cu privire la reclame;
Bannerul cu fundal alb trebuie să aibă o margine vizibilă în jurul perimetrului;
Bannerele de tip flash (*. swf) trebuie să se deschidă în fereastră nouă (_blank în parametrul window) şi să corespundă versiunii 5 sau Macromedia FLASH.
Pentru a măsura numărul de transferuri, pentru bannerele de tip FLASH este necesar să adăugaţi codul corespunzător.

Pentru formatul SWF:
Pentru a asigura posibilitatea de numărare a transferurilor, este necesar de a stabili toate link-urile în fişierul sursă (.FLA) în următorul mod:

on (release) {
if (_root.clickTAG.substr(0,5) == „http:”) {
getURL(_root.clickTAG, „_blank”);
}
}

Noi refuzăm să furnizăm acest serviciu, în cazul în care bannerul:
induce în eroare utilizatorii sau conţine informaţii incorecte cu privire la produs / serviciu;
are un caracter ofensator sau pornografic, exprimat în formă de text şi / sau sub formă grafică;
conține elemente standard ale interfeţei utilizatorului.

Puteți comanda serviciul de publicitate media, contactându-ne la numerele de telefon:

+373 22 844664; +373 68 549509

Портал Totul.md постоянно работает над разработкой новых и современных рекламных продуктов, которые обеспечили бы нашим рекламодателям более эффективную рекламу на страницах нашего сайта, а также в интернете в целом. Под эффективностью, в данном случае, мы понимаем соотношение вложенных в рекламную акцию или кампанию денег и полученных результатов. Среди таких продуктов мы предлагаем вашему вниманию контекстно-тизерную рекламу.

Контекстно-тизерная реклама – это один из самых мощных и эффективных бизнес-инструментов интернет-рекламы для связи с вашими потенциальными клиентами. Этот тип рекламы позволяет рекламодателям постоянно контролировать свою рекламную кампанию, ее содержание, результаты и связанные с ней расходы.

Она представляет собой рекламные объявления с картинкой или без картинки, с понятным заголовком и кратким описанием, а также адресом ссылки или названием вашей компании (фирмы).

Эти текстово-графические/текстовые объявления показываются в специальных рекламных блоках по всему сайту. Посетитель, прочтя заголовок и краткое описание вашего объявления, совершает переход на ваш сайт или любую другую страницу в интернете (которую вы обозначите как целевую), путем клика на него.

Внимание: Оплата взимается не за показ объявления, а за клик-переход (!) на указанную Вами страницу сайта.

Правильное оформление заголовка и текста описания вашей услуги или сайта, а также восстребованность ваших услуг привлекут заинтересованных посетителей к вам на сайт, где они и узнают необходимую полную информацию.

Наша задача – расположить ваши объявления в наиболее доступных и видимых для посетителей местах и помочь привести к вам ваших потенциальных клиентов.

Результаты кампании легко анализируются Вами, а также нашими специалистами посредством таких программ как Google Analytics или Яндекс Метрика
.

Цены

Минимальный бюджет для контекстной рекламы на нашем сайте — всего лишь 100 леев. Cтоимость клик-перехода – 2 лея за клик. Мы определяем только минимальные цены. Рекламодатель может назначить действующую цену за клик в зависимости от конкуренции, тем самым повысив эффективность кампании. Вы конкурируете с другими рекламодателями за количество показов вашего объявления. Чем больше цена за клик, тем чаще показы объявления, тем больше вероятность, что ваше объявление будет увидено потенциальным потребителем.

Ниже приведены несколько примеров конекстно-тизерных рекламных блоков.

Типы рекламных контекстно-тизерных блоков:

Горизонтальный блок без картинки в три колонки. Располагается непосредственно под статьями и новостями на страницах сайта

Горизонтальный тизерный блок с картинкой в два ряда . Располагается под статьями в тематических разделах и в каталоге предприятий в рубриках соответствующей тематики
Вертикальный блок в три ряда. Располагается на странице с правой стороны. Места размещения – по всему сайту

Товарный тизер. Располагается в рубриках соответстующей тематики

Подробнее информацию вы можете получить позвонив по одному из ниже указанных телефонов.
Tel: +373 22 844664; +373 68 549509

E-mail: info@totul.md

Одним из эффективных видов Интернет-Рекламы является публикация статей, интересных пользователям всемирной сети. Такая реклама, например, товаров и услуг, очень хорошо воспринимается пользователями, что подтверждают данные компании Adfusion, согласно которым более 51% читателей предпочитают узнавать качества товаров именно в статьях о них.

Totul.md предлагает Вам публиковать информативные статьи, рассказывающие пользователям Интернета о Ваших товарах и услугах и, разумеется, о самой компании. Дополнительно Вашу статью смогут найти по ключевым словам через поисковые системы.
Основные требования к статьям:
информативность (статья должна содержать описание товара/услуги, его/ее конкурентные преимущества перед подобными товарами/услугами и т.д.);
уникальность (статью нельзя заимствовать из печатных изданий или интернет-ресурсов);
соответствие действующему законодательству Республики Молдова;
объем в диапазоне 3000 знаков с пробелами;
наличие (это не обязательное требование) сопровождающего статью изображения (мы можем самостоятельно подобрать изображение, которое охраняется авторскими правами).

Стоимость написания и публикации статьи составляет 800 lei за одну статью.

Email: info@totul.md

Tel: +373 22 844-661 +373 22 844-662 +373 22 844-663 +373 22 844-664
Вы можете воспользоваться другими видами услуг: Пакетное размещение, Баннерная реклама, Контекстная реклама, Поисковая реклама.

În ce priveşte serviciile cu plată, puteţi să vă înregistraţi site-ul dvs în catalogul Totul.md în limba rusă , engleză şi română, în până la 2 categorii relevante la alegere. Preţul acestui serviciu este de 50 lei pe luna sau 500 lei pe an.
Avantaje:
descrierea profesională a site-ului dvs, ceea ce asigură o afişare maximală la căutare;
link de pe site-ul nostru;
prezenţa site-ului în până la 2 categorii;
sporirea traficului spre site-ul dvs
vizionarea statisticii de vizitatori (spre site-ul dvs de pe Totul.md)
sporirea “Totul Rating”, poziţia site-ului dvs pe Totul.md
includerea site-ului dvs în rezultatele căutării pe www.totul.md

Telefon de contact: 844661, 844662, 844663, 844664

info@totul.md

Exemple de site-uri înregistrare pe
www.totul.md

Statistica generala. Google Analytics / 2014.
Prezentare generală a publicului 2014
Vizite 3 536 191
Vizitatori diferiţi 1 805 263
Afişări de pagină 9 420 238
Din Moldova 68,8%
Din alte tari 31,2%

Полезная информация
1. Google Analytics: статистика вашей эффективности

2. Преимущества рекламы в интернете

3. Реклама на телевидении или в интернете: стоит ли выбирать?

4. Принципы контекстной рекламы

Internet Portal (din latină „porta” – poartă) – O pagină web care oferă utilizatorului de Internet diferite servicii interactive, ce funcţionează în cadrul unui singur site Web, cum ar fi e-mail, căutare, meteo, ştiri, forumuri, dezbateri, vot, etc.

Internet magazin (din engleză, „online shop” sau „e-shop”) – site web ce promovează produse sau servicii care acceptă comenzi de cumpărare, oferind utilizatorilor posibilitatea de a alege metoda de plată, metoda de livrare a comenzilor şi emite facturi de plată.

Site carte de vizită – un site mic, de obicei compus din mai multe pagini web, ce conţine informaţii de bază despre o organizaţia comercială sau non-profit, persoană fizică, companie, produse sau servicii, liste de preţuri, informaţii de contact şi formular pentru feedback.

Banner (din engleză „banner” – steag, pancartă) – reprezentare grafică de gen publicitar, similar cu modulul de publicitate în presă, dar ce poate include elemente animate, şi de asemenea fiind un hyperlink la site-ul de publicitate sau o pagină cu informaţii suplimentare.

Numărul de afişări ale unui banner – este parametrul principal al unei campanii publicitare. Impresiile sunt măsurate în mii şi milioane. Se numără o afişare/impresie atunci când banner-ul se încarcă şi este vizualizat pe o pagină web accesată.

Numărul de clicuri ale unui banner – este al doilea parametru într-o campanie publicitară nu mai puţin important. Reprezintă numărul total de clicuri care au fost efectuate de utilizatori pe banner într-o anumită perioadă de timp.

Eficacitatea banner-ului este evaluată prin parametrul CTR (click through rate) – este raportul dintre impresii şi numărul de click-uri, exprimat în procente. Cu cât este mai mare valoarea CTR-ului, cu atât banner-ul este considerat mai eficient (excepţie reclama de branding). De exemplu, CTR-ul = 2% înseamnă ca la fiecare 100 de impresii a banner-ului sunt efectuate 2 click-uri spre site-ul reclamat. La începutul formării reclamei prin internet, un CTR de 1 – 2% era considerat normal. Acum este obişnuit pentru banner un CTR de 0,3 – 0,5%. De o regulă, o valoare mai mică a CTR-ului indică eşecul campaniei publicitate prin banner.

Costul publicităţii prin banner este determinat în principal de preţul pentru o mie de afişări a banner-ului pe acest server. Pentru a indica această valoare este folosit termenul CPM (cost per mille) – cost pe mia de impresii.

Publicitate Contextuală – gen de publicitate pe internet, bazată pe principiul conform căruia conţinutul publicitar trebuie să corespundă cu contextul (conţinutul) paginii web care găzduieşte reclama. În acest caz, materialului publicitar poate fi reprezentat prin anunţuri textuale sau banner.

Targeting (din engleză „target” – ţintă) – un mecanism de publicitate ce permite selectarea din toată audienţa disponibilă doar a acelei părţi care întruneşte anumite criterii (publicul vizat) şi prezentarea publicităţii anume acestui grup de utilizatori.

Portalul îşi publică propriile informații cu conţinut original, precum şi informaţii din alte surse (în conformitate cu legislaţia în vigoare a RM şi politica editorială a acestor surse), precum şi acceptă pentru amplasare textele originale ale autorilor.

Informaţiile, care sunt publicate pe portal, trebuie să fie exacte şi, după posibilitate, să reflecte pe deplin toate faptele relevante referitoare la subiectul în cauză.

În cazul reimprimării materialelor proprii portalului Totul.md, este obligatorie menționarea link-ului / hyperlink-ului către portal.

În cazul reimprimării materialelor care conţin deja link-ul-sursă de împrumut, este obligatorie menționarea link-ului / hyperlink-ului către sursa de împrumut.
Opinia redacției poate să nu coincidă cu cea a autorilor materialelor publicate.
Informaţii pentru autori şi clienţi:

Autorul poartă răspundere pentru autenticitatea, originalitatea şi conţinutul materialelor transmise.
Agentul de publicitate poartă răspundere pentru corectitudinea publicaţiilor de publicitate.
Materialele trebuie să se bazeze doar pe fapte reale şi să fie conformă legislaţiei în vigoare, şi să nu încalce drepturile unor terţe părţi.
Informaţiile furnizate trebuie să fie relevante şi să nu repete conținutul materialului de pe site-ul nostru.
Portalul Totul.md nu reprezintă nici un partid politic. Noi reprezentăm mass-media independentă, şi optăm pentru imparțialitatea informației prezentate. Cu toate acestea, admitem că poate fi reflectată o anumită parte din atitudinea personală a autorului, în măsura permisă pentru ştiri şi materiale de informare.
Cerem insistent autorii să evite manifestarea agitației și apelurilor directe, excepţie constituind articolele de publicitate şi de imagine.
Utilizatorii au dreptul de a-și exprima opinia lor în ceea ce priveşte informaţiile, prin comentariile la articole sau ştiri, în conformitate cu normele stabilite mai jos.
Pe portalul Totul.md sunt interzise apelurile la schimbări violente sau răsturnarea ordinii constituţionale sau acapararea puterii de stat, chemările de a schimba limitele administrative şi frontierele Republicii Moldova, încălcarea ordinii stabilite de Constituţia Republicii Moldova; apelurile la orice acţiuni violente: pogromuri, incendieri, distrugerea bunurilor, asedierea clădirilor sau constructiilor, evacuarea forţată a cetăţenilor; apelarea la agresiune sau la izbucnirea conflictului militar, insultele directe şi indirecte pentru în adresa oricui, inclusiv pe motive etnice, rasiale sau religioase, precum şi declaraţiile care poartă caracter şovin, declaraţiile obscene, declaraţiile de natură pornografic.
Ştiri şi articole de publicitate

Clienții portalului Totul.md primesc posibilitatea de a comanda şi publica articole şi ştiri despre activitatea companiei lor, despre produsele oferite sau serviciile prestate.
Plata pentru scrierea şi postarea materialelor se efectuează în conformitate cu contractul.
Un articol comandat are până la trei mii de caractere, iar conţinutul este la alegerea clientului.
Un articol Bonus are dimensiunea de până la două mii de caractere, iar conţinutul – la alegerea clientului.
Știre – dimensiunea până la o mie de caractere, iar conţinutul – la alegerea clientului.
Interviu – dimensiunea până la cinci mii de caractere, tema – la alegerea clientului.
Corespondentul site-ului Totul.md va organiza o întâlnire cu clientul şi va desfășura o conversaţie personală cu clientul, doar în cazul unui interviu.
Culegerea informaţiilor pentru ştiri și articole publicitate şi bonus se efectuează doar prin intermediul apelului telefonic sau prin internet.
Corespondentul site-ului Totul.md se obligă să convină materialele publicitare conform dorinței clientului.
Clientul modifică materialul de până la două ori.
Clientul se obligă să stabilească clar tema articolului publicitar şi să prezinte informațiile necesare jurnaliştilor pentru alcătuirea articolului.
Știrile şi articolele publicitare sunt publicate pe portalul Totul.md în limbile română şi rusă, sau, printr-un acord suplimentar – în limba engleză.

Cerinţe față de materiale

Totul.md acceptă pentru amplasare: articole originale, ştiri, analize ale pieţei, materiale analitice, anunţuri şi comunicate de presă privind rezultatele acţiunilor juridice, materiale publicitare în condiţiile convenite în prealabil cu redacția.

În cazul în care autorul susţine că materialul îi aparține, redacția îşi rezervă dreptul de a verifica texul prin intermediul programului anti-plagiere, pentru a stabili originalitatea textului. Dacă se va stabili că textul a fost copiat, vom refuza publicarea. Articolele pretinse ca fiind originale ar trebui să fie originale, şi anume să nu împrumutate din alte surse şi nu fie publicate anterior.
În caz de rescriere, aceasta trebuie să fie întocmit corect din punct de vedere gramatical (Ce este rescrierea?).
Cerinţe înaintate față de jurnalişti

Cunoasterea limbii materne la perfecţiune în scris şi oral.
Gândirea creativă.
Stil individual și unic.
Abilitatea de a cizela cantităţi mari de informaţii într-o perioadă scurtă de timp.
Originalitatea expunerii materialelor, capacitatea de a privi subiectul dintr-o perspectivă diferită şi de a exprima opiniile în scris (în special util pentru elaborarea materialelor publicitare).

În cazul în care informaţiile publicate pe acest site, încalcă în vreun fel drepturile dumneavoastră, sau nu corespund realităţii, acordului de utilizator, sau politicii editoriale a portalului, în scopul soluţionării rapide a problemei, vă rugăm să contactati redacția Totul.md.