Produsele alimentare în grădinițele din capitală continuă să fie...

Produsele alimentare în grădinițele din capitală continuă să fie livrate de aceiași agenți economici, contractele nu au fost reziliate. Explicația lui Mihai Moldovanu

Produsele alimentare în grădinițele din Chișinău continuă să fi livrate de către aceiași agenți economici, unii dintre care sunt vizați în dosarul privind licitațiile trucate și furnizarea produselor alterate în instituțiile preșcolare din capitală. Contractele nu au fost reziliate, așa cum au anunțat autoritățile anterior. Președintele grupului de lucru care efectuiază ancheta internă la acest subiect, Mihai Moldovanu a oferit explicații în această privință.

„Licitația se face de două ori pe an, la început și la mijloc de an. Acele contracte care au fost încheiate în iulie sunt valabile până la începtului lunii decembrie. Noi am încercat să oprim livrarea acestor produse, dar din punct de vedere legal nu ai cum să faci acest lucru, deoarece procedura de achiziții este de lungă durată, cu atât mai mult că acum toate Direcțiile sunt la etapa de petrecere a licitațiilor pentru următoarele șase luni, a explicat Mihai Moldovanu.

Acesta susține că toți directorii de grădinițe au fost atenționați de modul în care recepționează marfa: „Am insistat ca în tote grădinițele să activeze comisia de triere, cei care verifică cum este adusa marfa, cum e transportat, dacă sunt respectate termenele, dacă sunt certificatele de calitate, responsabilii de la grădinițe trebuie să fie mai atenți la aceste aspecte”, a continuat Moldovanu.

Menționăm că la scurt timp după ce mai mulți funcționari din cadrul Direcției educație Chișinău și reprezentanți ai companiilor care livrează produse alimentare în grădinițe au fost reținute de CNA, Primăria Chișinău a anunțat că toate contractele semnate de subdiviziunile municipale cu agenţii economici vizaţi în anchetă vor fi reziliate.

Ulterior, primarul general al capitalei, Dorin Chirtoacă a declarat că a fost vorba doar de introducerea acestor agenți economici în „lista neagră”, ca ulterior să nu fie încheiate cu ei contracte de livarare a produselor alimentare pentru instituțiile de învățământ din Chișinău.

Latest news

Почему бизнесу нужен маркетинг-план на 90 дней, а не на год

У большинства компаний маркетинг-план выглядит как документ на год вперёд: огромная таблица, десятки пунктов, расписанные кампании и бюджеты. На бумаге...

Как перестать быть «главным пожарником» в бизнесе

Как перестать быть «главным пожарником» в бизнесе Многие владельцы бизнеса знают это ощущение: каждый день начинается со «срочного вопроса». То...

Почему CRM не увеличивает продажи сама по себе (и что с этим делать)

Почему CRM не увеличивает продажи сама по себе (и что с этим делать) Во многих компаниях внедрение CRM воспринимают как...

Можно ли масштабироваться без увеличения рекламного бюджета?

Первое, что приходит в голову, когда хочется увеличить продажи: «Давайте поднимем бюджет на рекламу». Звучит логично: больше трафика → больше...

Must read

Почему бизнесу нужен маркетинг-план на 90 дней, а не на год

У большинства компаний маркетинг-план выглядит как документ на год...

Как перестать быть «главным пожарником» в бизнесе

Как перестать быть «главным пожарником» в бизнесе Многие владельцы бизнеса...

You might also likeRELATED
Recommended to you