Moldovenii de peste hotare, îndemnați să depună CV-urile la...

Moldovenii de peste hotare, îndemnați să depună CV-urile la poziția de consilier prezidențial. Igor Dodon: Diaspora trebuie să fie reprezentată în echipa președintelui

Președintele Igor Dodon face un apel în adresa cetățenilor moldoveni aflați acum peste hotare să-și expedieze CV-urile pentru funcția de Consilier în domeniul relațiilor cu diaspora. Asta după ce, în turul doi al alegerilor prezidențiale, reprezentanții diasporei au demonstrat o mobilizare exemplară împotriva candidatului socialist, Igor Dodon obținând în cele o sută de secții de votare de peste hotare doar 19 mii de voturi (13,8%), comparativ cu cele 119 mii de voturi (86,1%) obținute de candidatul PAS, Maia Sandu. 

„Eu consider că diaspora trebuie să fie reprezentată în echipa președintelui. De aceea, imediat după ziua de astăzi voi veni cu un apel și-l puteți deja lua în calcul, că cine este disponibil să activeze în echipa prezidențială din cei care acum se află în diasporă, eu vă invit să transmiteți CV-urile pentru a examina posibilitatea de a vă încadra în echipa prezidențială”, a menționat Igor Dodon în cadrul unui briefing de presă susținut astăzi la care și-a prezentat echipa prezidențială.

La fel, deocamdată, șeful statului nu și-a nominalizat consilierii în domeniul apărării şi securităţii naţionale, secretar al Consiliului Suprem de Securitate, dar și cel în domeniul dezvoltării sociale.

Solicitat de Realitatea.md, noul consilier politic prezidențial și purtător de cuvânt al șefului statului, Ion Ceban, a menționat că acestea urmează a fi identificate și nominalizate în scurt timp.

Vedeți aici cum au votat reprezentanții diasporei moldovenești în cel de-al doilea tur de scrutin prezidențial, din 13 noiembrie curent:

Moldovenii de peste hotare, îndemnați să depună CV-urile la poziția de consilier prezidențial. Igor Dodon: Diaspora trebuie să fie reprezentată în echipa președintelui

Latest news

Почему бизнесу нужен маркетинг-план на 90 дней, а не на год

У большинства компаний маркетинг-план выглядит как документ на год вперёд: огромная таблица, десятки пунктов, расписанные кампании и бюджеты. На бумаге...

Как перестать быть «главным пожарником» в бизнесе

Как перестать быть «главным пожарником» в бизнесе Многие владельцы бизнеса знают это ощущение: каждый день начинается со «срочного вопроса». То...

Почему CRM не увеличивает продажи сама по себе (и что с этим делать)

Почему CRM не увеличивает продажи сама по себе (и что с этим делать) Во многих компаниях внедрение CRM воспринимают как...

Можно ли масштабироваться без увеличения рекламного бюджета?

Первое, что приходит в голову, когда хочется увеличить продажи: «Давайте поднимем бюджет на рекламу». Звучит логично: больше трафика → больше...

Must read

Почему бизнесу нужен маркетинг-план на 90 дней, а не на год

У большинства компаний маркетинг-план выглядит как документ на год...

Как перестать быть «главным пожарником» в бизнесе

Как перестать быть «главным пожарником» в бизнесе Многие владельцы бизнеса...

You might also likeRELATED
Recommended to you