{"id":15696,"date":"2016-11-10T05:47:00","date_gmt":"2016-11-10T05:47:00","guid":{"rendered":"https:\/\/totul.md\/auto\/altele\/test-drive-hyundai-grandeur\/"},"modified":"2022-09-13T08:02:52","modified_gmt":"2022-09-13T08:02:52","slug":"test-drive-hyundai-grandeur","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/totul.md\/ro\/auto\/test-drive-hyundai-grandeur\/","title":{"rendered":"Test Drive Hyundai Grandeur"},"content":{"rendered":"
Se pare, c\u0103 Hyundai Corporation pretinde serios la un loc, al s\u0103u, \u00eentre produc\u0103torii europeni \u015fi japonezi de ma\u015fini de clasa business. Dar, este \u00eenc\u0103 departe de a ocupa un loc de v\u00e2rf, motivul fiind nu calitatea construc\u0163iei (la acest capitol coreenii sunt foarte buni ), ci reputa\u0163ia \u015fi statutul firmei. Totu\u015fi, Hyundai are tendin\u0163a de a cuceri o parte din public, apropiindu-se de liderii pie\u0163ei.<\/p>\n
Numele acestui automobil nou a fost ales conform”statutului” acestuia – Grandeur \u00eenseamn\u0103 \u201ede lux, bogat\u201d. De fapt, asta este ceea ce distinge, practic, toate ma\u015finile de clasa E – Hyundai, dar produc\u0103torii au decis s\u0103 sublinieze \u00eenc\u0103 o dat\u0103 acest lucru prin denumire. Oare, pentru a ascunde, \u00een spatele acestui nume, defectele minore care nu permit acestei ma\u015fini s\u0103 devin\u0103 o ma\u015fin\u0103 de prestigiu, cu drepturi depline?
\nDesigur, Hyundai Grandeur arat\u0103 a\u015fa, cum ar trebui s\u0103 fie o ma\u015fin\u0103, a unui om de afaceri mediu. Desigur, proprietarului ei, nu este un director al unei firme mari, dar numai adjunctul … care conduce ma\u015fina coreean\u0103 destul de modest\u0103 \u015fi standard (culoare neagr\u0103, tonare u\u015foar\u0103 obligatorie) dar, cu un exterior atractiv. Nu observ\u0103m nici un element ie\u015fit din comun, dar ceva cu siguran\u0163\u0103 este \u00een aceast\u0103 ma\u015fin\u0103. Prezentabil\u0103, frumoas\u0103, business-like.<\/p>\n
Drept baz\u0103 a noului automobil, de clasa business, a servit sedan-ul XG350, prezentat, \u00een 1998, la o expozi\u0163ie din Paris. Noul Grandeur difer\u0103 de el, nu doar prin nume, dar \u015fi prin dimensiuni mari \u015fi electronic\u0103 consolidat\u0103.<\/p>\n
Pentru viitorii proprietari se propun dou\u0103 versiuni de Hyundai Grandeur – standard sau mai bogat\u0103. \u00centr-un fel pentru adjunc\u0163ii superiori \u015fi nu chiar. Suntem interesa\u0163i de versiunea de top.<\/p>\n
\u00centeriorul ma\u015finii, trebuie de remarcat, spre lauda Corpora\u0163iei Hyundai, \u00eendepline\u015fte toate cerin\u0163ele auto ale clasei E: salonul din piele cu elemente „din lemn”, material plastic de \u00eenalt\u0103 calitate \u015fi treceri interesante de culori – de la gri p\u00e2n\u0103 la argintiu deschis. Cerin\u0163ele de stil sunt, desigur, respectate, dar nu putem sc\u0103pa de impresia unor senza\u0163ii deja sim\u0163ite – o aderen\u0163\u0103 rigid\u0103, „standard” este foarte u\u015for de observat, individualitatea las\u00e2ndu-se a\u015fteptat\u0103. Astfel nu trece mult timp p\u00e2n\u0103 ne plictisim …<\/p>\n
Dar electronica ma\u015finii poate fi apreciat\u0103 cu not\u0103 maxim\u0103! Aici, „clientul” domne\u015fte, \u015fi nu \u00eentr-un stil „de mod\u0103 veche” prin diferite m\u00e2nere, ci, ap\u0103s\u00e2nd butoanele mici de pe consol\u0103 \u015fi telecomand\u0103 – acest lucru este demn de un b\u0103rbat respectabil. Comenzilor se supun \u015fi oglinzile retrovizoare, cruise controlul, a c\u0103rui set\u0103ri pot fi schimbate separat pentru \u015fofer \u015fi pasagerul din fa\u0163\u0103, \u015fi chiar perdeaua fereastrei din spate, loial\u0103 se \u00eenchide la o ap\u0103sare de buton.
\nPe panoul central se afl\u0103 dispozitivul audio al brand-ului Infinity, produc\u0103tor de succes al echipamentelor audio din 1967. Proprietarul unui Hyundai Grandeur se poate bucura de sunetul a 8 boxe, a reproducerilor de pe CD sau dispozitive MP3. Consola, de asemenea, are un casetofon, ceea ce \u00een mare parte este decurajator, deoarece este pu\u0163in probabil ca un domn respectabil, s\u0103 aprecieze mai mult redarea de pe band\u0103 dec\u00e2t cea de pe CD.<\/p>\n
Scaunele din fa\u0163\u0103 ofer\u0103 numeroase op\u0163iuni pentru a asigura confortul (acestea pot fi reglate \u00een mai multe direc\u0163ii), de\u015fi scaunul \u015foferului nu prea corespunde statutului „de \u015fef”. Cu toate acestea, nu este neap\u0103rat ca proprietarul ma\u015finii s\u0103 o conduc\u0103. Locul s\u0103u este pe confortabila banchet\u0103 din spate, las\u00e2nd locul din fa\u0163\u0103 \u015foferului.
\nDar, \u00een spate, poate merge confortabil chiar \u015fi cel mai solid \u015fef: bancheta spa\u0163ioas\u0103 v\u0103 ofer\u0103 confort, iar sistemul de siguran\u0163\u0103 (8 airbag-uri \u00eembun\u0103t\u0103\u0163ite cu centuri de siguran\u0163\u0103 + un sistem suplimentar de securitate), va salva p\u0103r\u0163ile importante a corpului dumneavoastr\u0103 \u00een caz de accident.<\/p>\n
Sub capot\u0103 ma\u015fina , de asemenea, \u00eendepline\u015fte toate cerin\u0163ele clasei business – capacitate motorului este de 3,3 litri capabil s\u0103 ofere 235 CP. O astfel de putere (chiar si cu greutatea de 1664-1713 kg, \u00een func\u0163ie de versiune) prevede o accelerare dinamic\u0103, iar transmisia automat\u0103 cu 5 trepte face schimbarea vitezelor aproape imperceptibil\u0103. Hyundai Grandeur merge at\u00e2t de bine, \u00eenc\u00e2t, uneori avem sentimentul, c\u0103 aceasta nu se mi\u015fc\u0103 deloc. Cu toate acestea, o izola\u0163ia foarte slab\u0103 a sunetului, face ca zgomotele s\u0103 p\u0103trund\u0103 \u00een interior, aduc\u00e2ndu-ne \u00een realitate. \u00cen general, stilul de conducere seam\u0103n\u0103 cu cel american, mai pu\u0163in cu cel dinamic european. De\u015fi, stilul american nu este cel mai potrivit drumurilor ruse\u015fti – de obicei accidentate \u015fi cu gropi, oblig\u00e2nd ma\u015fina s\u0103 balanseze.<\/p>\n
Sistemul de fr\u00e2nare este capabil s\u0103 asigure siguran\u0163\u0103 celui mai mare \u015fef – ma\u015fina este echipat\u0103 cu 4 sisteme de siguran\u0163\u0103: ABS, TCS, EBD \u015fi ESP. \u015ei distan\u0163a de fr\u00e2nare de la 100 km \/ h la oprire complet\u0103 este de numai, 39 de metri – un avantaj \u00een plus pentru produc\u0103torii coreeni, care au ob\u0163inut un rezultat excelent pentru clasa sa. La cea mai mic\u0103 \u00eencetinire se poate auzi func\u0163ionarea sitemului ABS \u015fi Brake Assist (la fr\u00e2narea de urgen\u0163\u0103 aceasta cre\u015fte presiunea din pneuri). Uneori, o astfel de \u201einsisten\u0163\u0103\u201d pentru siguran\u0163\u0103 pare a fi excesiv\u0103, de\u015fi este o chestiune de gust.<\/p>\n
Rezultatul? Grandeur, \u00eentr-adev\u0103r este un reprezentant demn de clasa E, care ar putea deveni o alternativ\u0103 a autoturismelor japoneze \u015fi europene. Cu toate acestea, acest segment de pia\u0163\u0103 are cerin\u0163e ridicate fa\u0163\u0103 de noii veni\u0163i, iar coreeanul, Hyundai Grandeur, nu face fa\u0163\u0103 tuturor. Pe l\u00e2ng\u0103 conformarea standardelor este nevoie de detalii originale de design ale salonului \u015fi ale ma\u015finii \u00een general, de solu\u0163ii tehnice interesante \u2013 care lipsesc evident. De\u015fi, prima \u00eencercare a produc\u0103torilor coreeni de a ocupa o ni\u015f\u0103 „Premium” proprie, este demn\u0103 de respect.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Se pare, c\u0103 Hyundai Corporation pretinde serios la un loc, al s\u0103u, \u00eentre produc\u0103torii europeni \u015fi japonezi de ma\u015fini de clasa business. Dar, este \u00eenc\u0103 departe de a ocupa un loc de v\u00e2rf, motivul fiind nu calitatea construc\u0163iei (la acest capitol coreenii sunt foarte buni ), ci reputa\u0163ia \u015fi statutul firmei. Totu\u015fi, Hyundai are tendin\u0163a […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":15331,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"footnotes":""},"categories":[215],"tags":[],"class_list":{"0":"post-15696","1":"post","2":"type-post","3":"status-publish","4":"format-standard","5":"has-post-thumbnail","7":"category-auto"},"yoast_head":"\n