AutoASTRA-mania începe. Automobil fiabil de la Opel

ASTRA-mania începe. Automobil fiabil de la Opel

Se poate presupune că în lumea auto a explodat o bombă informaţională! Nu pot înţelege nimic! Da, se lansează automobile noi, trec testările, sunt prezentate la premiere mondiale în cadrul expoziţiilor. Şi de ce se strigă despre noul Opel Astra? Oare va putea Astra J să mă convingă că ea este demnă de o asemenea atenţie? Să plecăm …

Ţineţi minte Astra anterioară – nemţeşte fiabilă, practică şi greu de remarcat? Acum, uitaţi despre ea! Noul automobil Astra este cu totul diferit. Nu, maşina e mai practică (începând cu înălţimea de încărcare a bagajelor şi terminând cu încălzirea opţional ă a roţii de direcţie), tot atât de fiabilă (despre asta ne asigură inginerii) şi, în plus, este foarte expresiv. Văzând-o, imediat am vrut să simt fiecare centimetru din carcasa ei spectaculoasă, să privesc reflecţiile strălucitoare ale soarelui pe formele sale, să mă ridic puţin mai sus pentru a evalua acoperişul coborând spre bord… sărbătoare pentru ochi, nu maşină. Se pare că sora mai mică a automobilului Insignia în mod clar vrea să dovedească faptul că nu îi este străin stilul şi moda.

Germanii au avut dreptate când au spus că maşina a devenit flexibilă din toate punctele de vedere – Flex mobil (mașină flexibilă). Şi totuşi, undeva am întâlnit acest profil deviat în jos al liniei laterale a geamurilor din spate. Sigur, este vorba de Seat Leon, anume el a fost primul care a uimit fanii lui cu un design asemănător cu uşurimea peniţei lui Walter de Silva. Acest specific poate crea un aspect mult mai sportiv automobilului, fără a sacrifica capacitatea salonului (linia geamurilor coboară iar acoperişul este aproape la acelaşi nivel). Sunt mulţumit de Astra, designul merită nota cea mai mare!

Este deja evident că Astra J va provoca tulburări nervoase rivalului său etern şi liderului clasei master – VW Golf 6. Generaţiile anterioare, deşi erau populare în ceea ce priveşte cererea, dar nu au reuşit să întreacă Golf. Până când… Aşa ceva istoria nu a mai văzut – nu a reuşit Astra să apară spre vânzare la distribuitori, că fabrica a înregistrat deja 100 de mii de comenzi. Acest lucru este echivalent cu 20% din media anuală a vânzărilor automobilelor acestei mărci în carcasa precedentă!

Dacă să credem inginerilor, atunci munca designerilor reprezintă doar vârful aisbergului noului automobil. Construcţia şasiului este simplă şi de încredere, dar nu lipsită de idei inovatoare. În faţă a fost montat MacPherson, iar în spate au unit construcţia parţial independentă în formă de H cu o secţiune în formă de U care dispune de mecanismul Watt demult uitat, dar totuşi interesant. Cu acest sistem, inginerii au reuşit să descarce silentblocks, fără a sacrifica controlul şi rezistenţa la sarcinile laterale.

Acum, conducerea automobilului Astra pe drumurile de munte nu provoacă apariţia sentimentului de plictiseală şi dorinţa de a încetini – mașina efectuează curbele vioi şi vă determină să apăsaţi pedala de gaz. Pe traseu drept se comportă mul mai matur. Mărirea bazei roţilor şi noua suspensie cinematică i-a fost de folos. Mecanismul de direcţie este transparent, iar gropile Astra nu le sare „căpreşte”. Mergând cu 150 kilometri pe oră, viteza nu se simte, şi acest lucru este datorat izolării excelente, precum şi formei corecte a oglinzilor retrovizoare exterioare. Apropo, designerii au promis că forma oglinzilor va asigura curăţenia lor în exploatarea lor de zi cu zi.

Interiorul este bine conceput, lui îi sunt caracteristice trăsăturile sportive în forma decorării din aluminiu şi mânerele uşilor de culoare roşie. Pentru o plată suplimentară se poate comanda un finisaj torpilă şi uşile de o nuanţă roşie abundentă. Volanul este plăcut la atingere, iar la dorinţă el poate fi echipat cu încălzire. În această generaţie Astra, sunt oferite numeroase opţiuni de echipare: faruri xenon cu mecanism de cotitură, navigare rusificată, radar, care monitorizează semnele şi marcajele rutiere, precum şi lumini LED în farurile din faţă, ca şi la sora sa Insignia.

Mașina mi se pare destul de confortabilă, capabilă să absoarbă neregulile minore, şi numai în cazul unor gropi adânci suspendarea se resetează la retragere. Şi asta pe roţi de 18 inch. Cel mai probabil, în piaţa noastră mașina va fi echipată cu discuri de 16 şi 17 inch. De asemenea, bucură disponibilitatea sistemelor avansate FlexRide în calitate de opţiune suplimentară.

Câteva cuvinte despre motoare. În total sunt 8 – la alegere patru motoare diesel şi aceeaşi cantitate de motoare cu benzină. Toate sunt foarte economice, precum şi cu atitudinea corectă faţă de standardele actuale referitor la protecţia mediului. De bază va rămâne unitatea de 1.4-litri cu 100 CP, ceea ce este suficient pentru conducerea cumpătată prin oraş. Mai este tot aşa, dar „umflat” (140 cai), cu 1.6 litri (115 puteri) şi tot acesta în versiune turbo de 180 puteri şi 230 momente. Gama diesel este reprezentată prin CDTI de 1.3 litri şi 95 CP, cu două versiuni CDTI de 1,7 litri (110 şi 125 CP), iar mai sus se află motorul cu o putere de 160 CP. Toate motoarele diesel în ciclu combinat consumă nu mai mult de 4.9 litri la o sută.
Cu astfel de echipamente puternice este propusă sau mecanica cu 6 viteze, sau automat cu şase etape. Iar CDTI de 1,3 şi 1.6 benzină a fost echipată cu mecanică cu 5 viteze.

Problema referitor la preţul automobilului nou este tot atât de importantă ca şi eficienţa motoarelor. Astra de bază cu motor diesel 1.3 va costa de la 13 896,00 de euro, iar în fruntea ofertelor se află Astra cu configurare top cu 1,9 motor diesel de 17 040 €. Dar asta până atunci, până când nu va apărea Astra OPC. Această mașină are toate şansele de a transforma clasa golf şi să întoarcă paznicul plictisitor şi destul de vechi Golf.

Automobilele Opel pot fi achiziţionate în cadrul companiei East Auto Lada, distribuitorul oficial al companiei Opel.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Latest news

Шины Viatti в anvelope.md

Не так часто в мире шин успешно «выстреливает» абсолютно новый бренд. Созданная десять лет назад марка Viatti совершила этот...

Аккумуляторы в Master LUX

Хороший аккумулятор обеспечивает надежное и долгое зажигание и работу многих других систем автомобиля. Он защитит автовладельца от неприятных неожиданностей,...

Cum alegem și cumpăram corect anvelope pentru mașina?

Fiecare persoana alege un automobil în corespundere cu preferințele sale, analizând tipul și specificitate acestuia. Dar, nu fiecare conducător...

7 sfaturi pentru a porni mașina rapid și ușor în timpul iernii

Iarna pentru șoferi este cea mai dificilă perioadă a anului. Pe lângă dificultățile evidente cum ar fi conducerea mașinii...

Must read

Rolete și porți secționale: specificul pieței din Moldova

Lumea modernă, inclusiv a noastră – din spațiul moldovenesc,...

Omtek: Oferim calitate, fiabilitate și maxime posibilități

O casă nu prea mare, cu doua etaje, situata...

You might also likeRELATED
Recommended to you