O persoană care are această părere, cel puţin, are dubii cu privire la competenţa corporaţiilor, societăţilor de holding şi celor mai mari companii din lume, care manipulează întreaga piaţă mondială. În cazul în care investiţiile de publicitate online ar fi fost inutile, ea pur şi simplu avea să înceteze să mai existe.
Internetul deja de mult timp a devenit un periodic popular,la care s-a abonat generaţia mai în vârstă, şi a colectat în faţa monitoarelor PC un număr foarte mare de utilizatori. Poate doar un obstacol, a publicităţii pe Internet este modul de depunere a cererii sale. Aceasta nu ar trebui să fie insistentă, astfel cum materialele promoţionale în orice caz, nu ar trebui să deranjeze utilizatorii. În ceea ce priveşte, să zicem, un banner, design-ul şi conţinutul ar trebui să fie uşor de ţinut minte pentru utilizatori sau de a stârni dorinţa de a-l atinge. Banner-ul poate fi comparat cu un element frumos de îmbrăcăminte din vitrină, şi fiind atins de către o persoană, aceasta primeşte informaţia necesară despre proprietăţile stofei, iar verificând prin pipăit (prin intermediul mouse-ului) bannerul – primeşte informaţia privind serviciile companiei care l-a plasat.
Nu vom intra în detalii teoretice ale companiilor despre publicitatea pe internet, dar vom spune doar următoarele. Toate părerile negative ale campaniilor de publicitate online, se referă doar la pseudocompanii, realizate de către amatori. În plus, faptul că domeniul de activitate al companiei nu are legătură cu Internetul, nu sugerează că nu ar trebui să fie publicată în reţea. În cazul în care această logică ar fi fost adevărată, atunci ziarele nu ar scri anunţuri, de exemplu, despre serviciile de construcţii, pentru că în mass-media de imprimare nu sunt saci de ciment …