Lumea industriei producătoare de autoturisme se confruntă nu cu cele mai bune timpuri. Porsche, de asemenea, nu se află în cea mai favorabilă perioadă. Pentru a stimula vânzările este nevoie de un nou impuls. Odată cu apariţia noului bestseller, Porsche speră să îmbunătăţească indicatorii activităţii sale. La acest rol pretinde Boxster Spyder. Upgrade-ul a reuşit. Desigur! Căci Porsche dispune de numeroase tehnologii avansate. Şi inovaţiile se primesc una după alta.
Modelul mai mic Boxster este numit Spyder. Aceasta este o nostalgie sau omagiu adus primului automobil, care a adus glorie maşinii de curse încă în timpurile când cursele erau desfăşurate cu automobile deschise. Chiar şi forma „denivelărilor”, în spatele scaunelor şi-a păstrat aspectul anterior. Şi această parte a istoriei Porsche poate fi achiziţionată cu o sumă mai mică decât 911 Turbo.
Detalierea upgrade-ului
Upgrade-ul include, printre altele, îmbunătăţirea parţială şi perfecţionarea conceptului în ansamblu. În acest caz, a fost facilitată versiunea Boxster S, cu motorul său de 3.4 litri. Inovaţia a devenit mai uşoară decât predecesorul său cu 80 kg, şi acum masa proprie este de 1275 kg. Au fost înlocuite amortizoarele PASM pe unele mai dure, uşile de oţel au devenit de aluminiu, în cabină au fost montate scaune uşoare sportive. Au renunţat nu numai de la sistemele audio, dar şi de la aparatul de condiţionare a aerului.
Centrul de greutate s-a mutat mai jos datorită coborârii şasiului cu 20 mm. De asemenea, au economisit pe tipul de uşi aeriene pentru vehicul. Ele au devenit aproape lipsite de greutate, şi de orice automatizare. Cu mâinile, domnilor, cu mâinile. Dar, viteza maximă de 267 kilometri pe oră se poate realiza numai pliind uşile aeriene. Ele pur şi simplu nu rezistă la presiunea fluxului de aer din sens invers la o astfel de viteză. Apropo, după viteza maximă Spyder cedează fratelui său mai mare cu numai 5 km / h.
Mai repede decât vântul.
Motorul de 3,4 litri, Spyder l-a moştenit de la Cayman S, dar nu de la Boxster S, după cum era de aşteptat, în baza logicii. Cu 7200 el are o forţă de 320 CP, ceea ce e cu 10 cai mai mulţi în turmă. Datorită rotirii maxime de 370 Nm, Spyder este mai rapid şi mai inteligent decât Boxster S, având o accelerare de până la 100 km / h timp de 0,4 sec. Indicatorul lui este de 4,8 s. Un rol tot atât de important în această privinţă i se atribuie cutiei cu şapte viteze şi celor două ambreiaje, complet robotizate şi care au două regimuri de sport, în afară de cel de bază. Spunând că vitezele se includ rapid înseamnă a nu spune nimic. Totul se întâmplă super-rapid.
Vara acoperişul nu este necesar.
Pentru cei cărora le place să se plimbe în vânt (la propriu şi la figurat), Porsche Boxster Spyder va fi lansat spre vânzare în această primăvară. Preţul de bază este 53 000 € fără taxe. În Germania, de exemplu, Spyder va cu 10 000 € mai costisitor pentru portmoneul cumpărătorului.
Alegerea cumpărătorului.
Aşa că în cele din urmă ce vor primi fericiţii proprietari viitori, odată cu achiziţionarea mult-aşteptatului succesor al tradiţiei sportive glorioase a companiei Porsche?
– confort minim, cu aspectul nostalgic
– 320 cai sub capotă din partea Cayman S
– şasiul coborât cu 20 mm,
– uşă aeriană cu control manual.
În ansamblu, este întocmit arsenalul complet al „participantului la curse”. Dar aţi văzut vreodată un alt tip de Porsche?